Så bäst! ;)

Shuu!
Dålig uppdatering som vanligt, tappat lusten litegrann för att blogga men den ska komma tillbaks, I promise.
Till hösten kommer det bli rätt mycket förändringar i bloggen men framtills dess så får ni nog leva med min kassa uppdatering.

Idag har jag i alla fall bjudit syrran på mat. Blev en Thai inspirerad "röra" med lövbiff, den blev riktigt god! :)
Till efterätt så gjorde jag en galet god äppelpaj. Shit jag har blivit grym på att laga mat alltså, jag skulle kunna gifta mig med mig själv. ;)
Vi drack lite vin och kollade på en film sen så gick systeryster hem och jag har bara suttit här stortsett.
Ska väl alldeles strax lägga mig och försöka sova men tänkte kladda ner några rader här innan.

Nu när det är gjort så säger jag godnatt...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0