torsdag

Godmorgon!
Alltså jag vet inte vad det är med mig, jag drömmer så konstiga drömmar som jag inte riktigt minns när jag vaknar.
När jag vaknade imorse så var jag helt tömd på energi och kände mig förömjukad. Det var riktigt kvavt i lägenheten och det var en kamp att jag ens tog mig till köket för att dricka vatten.
Men det gjorde jag och sen var jag ut på promenad med Gottfrid som vanligt. Solen skiner på härligt ute och jag funderar på att lägga mig ute och sola lite senare, har knappt gjort det i sommar.
När jag kom in så gjorde jag ordning mig en "taco-smörgås" som var snuskigt god. haha :)
Och om drygt tjugo minuter ska jag iväg till hälsocentralen här bredvid och träffa min psykoteraput. Det ska bli skönt, var bra länge sen jag träffade henne nu då jag var tvungen att avboka förra tiden när jag var i Gävle. Så nu ska hon få höra så mycket så hennes öron nästan kommer att börja blöda. haha nejdå .: ;)

Efter det så måste jag städa undan här hemma för jag tvättade bara igår och som ni nog vet vid det här laget så hatar jag att lämna hemmet stökigt när jag ska iväg någonstans. Värsta som finns är att börja städa när man kommer hem.

Jaja nu rinner tiden iväg..
Dags att borsta tänderna, sätta på sig brillorna och sen ta och ge sig iväg.
Vi hörs mer senare, ska nog hinna klämma in ett inlägg innan jag åker! ;)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

tacosmörgås lät spännande!! :)

2009-08-06 @ 23:28:31
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0