Det kallas kärlek <3

Även om jag trivs med att vara singel så är det en person som jag tänker på lite mer än andra..
Jag saknar honom otroligt mycket och det kändes helt fantastiskt underbart att få veta att även han saknar mig.
Vi bor en bra bit ifrån varandra och det var ett bra tag sen vi sågs men jag räknar dagarna tills vi ses igen.
Jag kommer inte släppa dig med blicken den dagen och om det känns lika rätt som det gjorde sist så är frågan om jag kommer kunna släppa dig överhuvudtaget.
Han är utan tvekan en av dom mest underbaraste killar jag någonsin har träffat.

Vem kan nu denna underbara människa vara?
Det lär ni kanske få veta i framtiden men framtills dess förblir det hemligt! ;)

Nu däremot ska jag ta mig en kvällspromenad i mörkret med älskade Gottfrid.
Sen krypa ner och sova ensam ;( Jag börjar avsky att sova ensam, blev så van så snabbt med att sova med Ali. Skrämmande hur man kan vänja sig med saker så snabbt.
Nåväl, inte så jättelänge kvar tills jag träffar den möjlige "Man of my life" och vem vet, kanske blir att man aldrig behöver sova ensam något mer efter det. ;) haha...
Inatt får jag däremot nöja mig med att träffa honom i drömmarnas land. (:

Godnatt på er, sovgott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0