Wow..

Godmorgon!
Ett glas blir sällan ett glas och fyfan vad rödvin ger en baksmälla..  ;o

Har inte gjort något som jag brukar idag.
Vaknat säkert hundra gånger inatt och gått och druckit vatten o så.
Har som många andra dagar sovit osäkert och drömt massa skumma drömmar, kan jag bara inte få en drömlös natt så jag kan sova och vakna upp utvilad?!
Hursomhelst så klev jag upp klockan åtta typ, satte igång tvn och åt frulle påengång. fullkornsflingor med mjölk, ägg och korv. Mumma sörru! ;)
Satte mig här vid datorn där jag har fastnat.
Jag måste väl klä på mig och bege mig ut på en promenad med Gottfrid nu.
Han sover iofs fortfarande sömntutan min...

Aja kläder ska på iaf, kan inte gå ut i min gula jätte tshirt som jag sitter i nu.
Vi hörs mer senare..
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Har du prövat att möblera om ifall du sover dåligt? Det låter kanske lite knäppt, men det funkar faktiskt, iaf för min del.

Flyttade in för två månader sen och ställde sängen på ett ställe, men efter att sovit där en vecka kände jag att det var "fel" och flyttade den :P



tack så mycket!! :)

2009-08-16 @ 01:51:16
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0