Den här dagen...

Nu är jag och Gottfrid i Forsbacka hos mamma och Viktor.
Efter att ha "firat" jul hos min syster Diana och hennes familj som består av syster själv då, svåger Kent och deras gullungar Josef och Johannes! Min storebror Jonas var också där.

Jag kan tyvärr inte säga så mycket positivt om julen om knappt något alls.
Det kan visserligen bero just nu på att allt omkring mig inte känns så bra så det tär otroligt mycket på humöret.
Men sen så ger bara ordet jul mig panik och huvudvärk!

Usch... Depp inlägg I know men det är precis vad allt känns just nu.
Har inte ens varit iväg till kyrkan idag så måste verkligen dit en sväng imorgon.
Skulle skämmas så otroligt om jag glömde bort det så måste verkligen komma ihåg det!

Åh nu minns jag en sak jag dock har glömt, min medicin!
Så typiskt!!! Blir att åka hem tidigt imöra då...
Skriver kanske mer senare, ciao!
Öhm o ah.. God jul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0