The Day!

Hejsan! :)
Mitt försök till att sova igår gick inte så jättebra för jag somnade inte förrän runt fem eller nå..
Sitter därför och är lite småtrött nu men så kan det bli ibland och hoppas det blir mer sömn inatt! :)

Jag och Evelina tog en promenix strax efter vi vaknade vid halv elva med Gottfrid.
Gick förbi en hundgård där Gottegos fick springa lös och då blev han riktigt nöjd! hehe! :)
Är så himla glad över att få höra så mycket fina komplimanger om honom. Att han är så otroligt vacker, duktig och att jag har oerhört bra disciplin på honom. Allt stämmer och det värmer så otroligt att höra det! ^^
Att inte folk tar omvägar för att undvika oss när vi går men ändå har respekt nog att hålla ett någorlunda avstånd. Den som försöker ge sig på mig gör det med egen risk om jag säger så.. hehe! :P

Pappa kom förbi och efter att ha spenderat fem dagar i Amsterdam så var det ett kärt återseende mellan han och Gottfrid! ;P Dom åkte ut till skogen medans jag och Evelina åt frukost och började kika på en film.
Evelina drog iväg till jobbet och jag satt och fixade med hennes parfymflaska när Papi och Gotte kom hit igen.
Pappa kom in en stund och vi pratade på. Är alltid så intressant att höra honom berätta om saker, framförallt eftersom jag själv ser hur mycket jag fått av honom.

Han åkte hem för drygt en timme sen och nu sitter jag här och inväntar att Picky ska dyka upp.
Han sa att han skulle komma förbi så det återstår att se om han gör det. Ska ta och ringa honom snart och höra.. Sen ta mig en dusch!
Skulle behöva att Mami kom hit med min dammsugare också. Fick aldrig lämna tillbaks den för dom ansåg att den faktiskt skulle ge en tinnitus och vara värdelös. Typiskt.. Får helt enkelt köpa en ny senare när cashen rullar in.

Men ah ska ringa Picky nu sen börja fixa med något i alla fall.
Hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0