Vad?

Jag har Evelina på besök och hon är ju bara för underbar!
Inte bara för att hon står ut med mig just nu utan för att hon är så jävla rolig! :P
Hon ligger och försöker sova och jag ropar hela tiden med massa frågor och nyss fick jag svaret:
" Jaa med lite vilja och vaselin så går allt!"  haha så skön! ^^

Riktigt kul med sällskap, att få spy ur sig lite känslor och tankar och få skratta en massa.
Det är ju rätt knas med både min vänskapskrets och kärleken.
För att inte gå in så mycket på det så är det jävligt jobbigt att se hur mina vänner sätter sig i situationer dom kommer ha väldigt svårt att ta sig ur och jag kan inte göra något, står helt maktlös!
Kärleken är... Förvirrande.. Jag vill men ändå inte, det blir för mycket med detta ON/OFF spel så jag vet inte om jag pallar.. Som det känns just nu så vill jag bara lägga ner allt. För mycket energi har tagits på sån kort tid, det känns helt enkelt inte värt det.
Men men...

Nu ska jag försöka sova.
Hörs mer imorgon/senare idag..
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0