Kärlek räcker inte.

Hallå allesammans! :)
Bortsett från det idiotiska att folk är rädd för vackra Gottfrid så hade jag en jättetrevlig dag igår! :)
Ingela kom hit vid tolv och strax därpå så kom även Picky hit. Efter jag sprungit runt som en yr höna så rörde vi oss ner till stan och till Los Sombreros  där vi feta i oss lunch, gött var det! ;)
Efter det så kikade vi runt lite på affärer innan Picky lämnade oss och vi drog till Waynes för en standard fika hehe.. För första gången gick vi upp till övervåningen där vi hittade dom alltså skönaste soff/fåtöljerna jag någonsin varit med om. Det med kombination med levande ljus, dämpad belysning o lugn härlig musik gjorde så att både jag och Ingela höll på att somna där. :P
Men vi klarade oss och efter legat där som två slakt haha så drog vi oss ner på stan igen för att fortsätta jakten efter en vinterjacka till Ingela dock utan resultat så Ingela ringde Jocke (hennes kille) som kom och hämtade oss o så åkte vi ut till Köpis.
Ingela höll på att ge upp o köpa en mindre smickrande jacka för ett pris den absolut inte var värd så då tyckte jag att det var dags att visa stylist egenskaperna och sa till henne att stanna tills jag ringde.
Tio minuter senare så hade jag hunnit kika igenom stortsett varenda affär tills jag till slut hittade en som skulle passa henne bra, kollade storlekar och ringde henne, sa pris och affär. Mötte henne med en jacka i handen, hon provade och voila så var vi klar! Haha måste ha sett så roligt ut. Jag springer in som någons assistent i telefon i högsta hugg, Ingela kommer sen med Jocke som ser ut som hennes bodyguard och inom två minuter är vi alla ute ur affären! ;P

Efter det så blev det driven på Mcdonalds och en cheeseburgare till middag innan dom släppte av mig hemma hos mig. Klockan hade då hunnit bli drygt 19.00.
Jag kikade nätet litegrann, letade fram mina biokort, bytte om och vid halv nio kom dom gullungarna igen och hämtade upp mig för då var det dags att fara iväg på bio! :)
New Moon såg vi, ÄNTLIGEN!
Jag har ju läst boken och jag måste säga att det här är nog en av de få filmer som jag tycker är helt underbar trots att jag läst boken först! Dom har knappt ändrat något, tagit med det allra viktigaste och gjort en klockren film! Visst slutet tyckte jag dom hade förkortat alldeles för mycket men de kan jag leva med.
Just det där med galenskaperna var bara så jävla jag! Att få känna sig levande och sätta sig i fara för att få känna och se det man vill. Skitsamma om det är ren inbillning...  
Grym film är det i alla fall! :)
Efter bion så åkte vi hem till Jocke där han bjöd på vin o skön musik.
Sen blev klockan mycket och dom var så söta och skjutsade hem mig! :)

Dock så slutade inte natten då...
Utan Ali kom förbi vilket nog förvirrade oss båda alldeles för mycket.
Våra känslor var överallt, jag vill inget annat än att vara med honom igen men jag kan inte, de går inte..
Han svek mig, bröt sitt löfte och oavsett vad han säger så går inte det att ändra på.
Kärlek är inte tillräckligt vissa gånger och vi sårar bara varandra genom att tro något annat..

Nu blev det lite väl känslosamt, pallar inte.
Försöker fixa lite innan mamma kommer istället.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0