I min lägenhet i city! ;)

Hallå everyone!
Nu är jag äntligen hemma i min lägenhet i city efter typ sprungit runt sen klockan sju!
Är helt slut alltså!
Sitter här i min lägenhet i city med Evelina o bara softar, ska sätta igång och börja packa upp lite saker lite senare nu när det äntligen är städat och rent här i min lägenhet i city. Lovely!
Vi har varit på stan kikat runt i timmar, köpt hem lite vin och kex som vi ska avnjuta här i min lägenhet i city samt ätit en god bit mat med våran gemensamma vän Michael. höhö va exlusivt det lät! ;)

Trött som bara fan är jag och saknar min älskling en massa!
Vi skulle ha träffats igår i min lägenhet i city men blev aldrig så då hans bror hade hans bil.
O idag är ju somsagt söta underbara (uppblåsbara?) Evelina hos mig och ska sova över här i min lägenhet i city. BLINK BLINK! haha! ;)
Måste liksom upprepa att jag bor här i min lägenhet i city så mycket som möjligt då jag faktiskt har lite svårt att inse att jag faktiskt har flyttat. Känns overkligt men helt fuckin underbart... Här i min lägenhet i city! haha :P

Har lite svårt att förstå att det redan har hunnit bli onsdag! ;o
Dagarna bara flyger förbi, telefonen går i högvarv och börjar känna mig grymt populär IGEN! :P
På fredag så blir det nog bio med Michael för att se 2012,  skulle egentligen ha gått med Tessan men hennes ekonomi sa visst ifrån.
På lördag så blir det somsagt utgång med Ingela..
O sen så ska jag försöka klämma in att försöka få lite ordning på lägenheten och träffa massa annat roligt folk som vill träffa mig och som jag såklart vill träffa! :)
Men hoppas iaf att jag hinner träffa min babe, åh sakna massa och tycka om en massa! ♥

Nu ska jag vara social med Evelina. Har typ fått stackarn o vara tyst hela tiden när hon börjat prata för jag har så sjukt svårt o koncentrera mig, kan knappt koncentrera mig på att skriva koncentrera hahaha! :P

Hörs senare yao!




Jag började nynna på denna gamla goding och efter lite teamwork så lyckades jag och Evelina klura ut att det självklart var kära The Beatles med Imagine! ;)
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0