Familj?! OHNEJ!

Ibland vilket är rätt ofta för mig så har man tankar som man bara omöjligt kan få ner i ord..
Delete och Esc knapparna är dom första som kommer ryka på min dator, I know it! För jävlar vad dom används flitigt..

Så fuck it... Nu skriver jag bara!
Jag är så otroligt besviken på min familj!
O när jag skriver besviken så menar jag BESVIKEN!
Besviken på att dom TROR dom vet vad som är bäst för mig, att dom vet bättre hur jag mår en vad jag själv gör och tydligen även tror att dom känner mig bättre en vad jag själv gör!
Saken är att dom känner mig tydligen inte ett skit!! Dom har fullt upp med att TRO så jävla mycket, det har dom alltid gjort!


Just nu så kan dom alla bara DRA ÅT HELVETE!!!!!
För det är fan fåtal gånger jag ens skulle kunna kalla oss en familj!
En familj ska visa varandra kärlek och respekt.
I våran familj vet vi inte ens vad dom orden betyder!
Vi kan för fan inte ens ha en familjemiddag tillsammans med alla samlade.
 Utan det finns alltid någon som är ovänner och hatar varann..
Skriver jag att mina systersöner är underbara så blir min mamma vansinnig och vänder det som att jag hatar min lillebror vilket hon så fint skriver ut på min logg på Facebook. Där hon även skriver att en annan familjemedlem gör det. Jag skäms!
Att slänga ut varann, från både hem och bilar är vi också extremt duktiga på.
Skulle någon av dom se att jag skrivit det här så skulle jag bli familjens ännu svartare får för nåde den som faktiskt påpekar någon annans brister framförallt min mammas. Damn det är som du är skyldig till ett massmord!

Men saken är att JAG SKITER I!
Jag har försökt och den som säger något annat kan komma hit så ska jag pissa på den!
Men jag orkar inte!
Jag orkar inte med att ständigt behöva få dåligt samvete över saker en person inte ens ska behöva få det för! 
Att ständigt få höra att något är fel på mig, att jag inte har ett "sunt uppförande" för att jag faktiskt blir ledsen och bara vill försvinna när någon pratar om att någon jag älskar trolgtvis kan dö snart, att jag ber henne sluta med detaljer runt det men bara spyr på mer o mer o mer o meeeeeeeer!
O iofs så vet jag väl klart och tydligt att sunt uppförande inte är att visa känslor, det är ju en "svaghet" det har jag ju iofs vetat sen den tiden jag var ett barn och såg min låtsaspappa ligga på golvet gråtandes o blir förnedrad av min mamma som stog o skrek hur värdelös han var o allt han gjort o hur fel det var att gråta, att han var så svag o bla bla bla... För att bete sig så det är ju verkligen "sunt uppförande" men inte att visa känslor.
Att någon ställer upp bara för att kunna slänga det i ens ansikte var femte sekund direkt efter..
Jag orkar inte plåga igenom mig ytterligare en jul med ett gäng otacksamma dårar!!!!!
Och jag VÄGRAR att någon jävel i från min "FAMILJ" någonsin ska få mig att få dåligt samvete över något jag inte ens ska behöva ha det över!
ALDRIG MER!!!

Falska människor som hugger varann i ryggen, som aldrig kan erkänna sina fel...
Människor som tror sig ha rätten till att kasta skit över en...
Är det vad en familj är så NEJ TACK jag kan klara mig utan en!
Jag sa att vänder man ryggen till sin familj så är man ingenting...
Men jag vänder inte ryggen till min familj... Det gjorde dom så fint mot mig för massa år sen.. Bara jag som försökt sprungit i kapp dom men inte lyckats och som sagt JAG SKITER I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag älskar dom, varenda en... O det finns mycket som dom har gjort som har varit underbart också... Framförallt R.. Men spelar ingen roll om jag skriver en lång lista om allt bra dom gjort för skulle jag nämna ens någon minsta lilla grej som ens skulle kunna vara något negativt så skulle dom enbart bara se det iaf... O saken är att har dom ingen respekt för mig o vem jag är som människa så har jag ingenting annat att säga än FUCK OFF!
För jag ORKAR INTE MED ER! Jag skäms över att ni inte skäms för jag skäms!
O jag vet att jag inte är nå änglabarn så ingen behöver ens påpeka det!
Det är lite svårt att vara det när man är uppvuxen i ett jävla helvete!!!!!!!!!!!!!

Fucked up inlägg, I know o något jag egentligen inte borde publicera...
Men eftersom allt annat är fucked up just nu så varför inte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0