Arabish!


Egentligen så är det bara terapi i sig att kunna skriva av sig, jag mår i alla fall riktigt bra av att det.
Jag har inte ens läst igenom mina två senaste inlägg och egentligen så borde jag kanske ta bort dom, helst det om familjen. Men eftersom det är MINA känslor som jag skriver i MIN blogg som jag inte tvingar någon att läsa så får det stå kvar!
För jag tänker inte gömma hur jag känner..
Jag är besviken på min familj, jävligt besviken men jag älskar dom alla så otroligt högt ändå!
Sen så är det att jag är besviken på oss som en FAMILJ alltså inklusive mig själv då vi inte beter oss som en, sen så är jag mer besviken på vissa medlemmar än andra i den.
Jag mår dåligt just nu då det blir alldeles för mycket av precis allt omkring mig men för att livet är hårt så betyder inte det att jag inte älskar det, för det gör jag! Jag älskar livet och är så otroligt tacksam över att få finnas, och för det jag faktiskt har!
Men skulle man alltid må bra så skulle man inte vara mänsklig, ibland blir det helt enkelt för mycket och just nu är allt alldeles för mycket för mig helt enkelt!
Så behöver jag gråta floder så tänker jag göra det utan att behöva bry mig om vad andra tycker..
För jag tänker inte skämmas över att jag är mänsklig och kan visa känslor.
Att visa känslor är en styrka och inte en svaghet oavsett vad någon säger!

Ah nog om det...
Jag har iaf varit med Mikkis på stan och gjort lite ärenden..
Haha idag fick jag verkligen bekräftat att jag behöver svenska kompisar! :P
Jag har alltid varit lite "osvensk" av mig men idag så lekte jag tolk när jag och Mikkis satt i ett väntrum.
Sen så upptäckte jag även att jag förstår halvt som halvt arabiska men att jag trodde det var svenska med en kraftig brytning.. haha! :P

Jävlar nu ser jag att klockan tickar iväg, måste ringa Ingela för vi ska ses på stan!
Hoppas verkligen hon har kirrat pengar så jag kan få tillbaks mina för annars är nog min Nyår rätt så jävla knullad!
Hörs senare.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0