Så trött!

Jag är så sjukt trött så det inte ens finns ord att beskriva.
Ändå så sov jag ändå rätt länge och underbart i min älsklings famn så förstår inte riktigt varför jag kan vara så här trött. Är det vädret? Varför har typ hela Sverige snö förrutom Gävle? Det känns sjukt orättvist!

Det jag hittills har gjort idag är iaf att varit iväg med Papi.
Först på en skogspromenad så min älskade Gottegos fick springa av sig sen iväg för att handla lite saker till my crib! Blev nya kuddar, täcken, påslakan med AC.Milan! ;) städartiklar, tavlor, färg till mitt vitrinskåp mm.. Lite sånt. Hämtade ut mitt paket från Ellos också som jag beställt. Klädsel till soffan, en bh och sittpallar. 
Jag äger dock ingen skruvmejsel så får inte ihop dom. haha lyckat! :P
Ska springa ner till målaraffären här nedanför strax med och köpa typ nå rengöring samt sandpapper, glömde bort det.

Så ikväll blir det nog att måla mitt vitrinskåp svart o bara ta det lugnt.
Älsk jobbar ju och efter det så vet jag inte alls vad han ska göra, hoppas han kommer förbi o sover med mig. Han har ju nyckel så han kan ju dyka upp när han vill egentligen.
Älskar att ligga o trängas med honom i min lilla säng, så myspys! ^^

Nu skrev Malin på Facebook att hon skulle komma förbi ikväll! :D
Ska bli galet kul, länge sen jag träffade henne.
Hon skulle ta med sig en stjärnmejsel åt mig med så jag kan skruva ihop pallarna, eller iaf FÖRSÖKA skruva ihop dom. haha! :P

Men oj nu måste jag springa ner och köpa allt på Colorama eller vad affären heter.
Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0