Befrielse!

Visst det är hemskt när någon man tror man kan lita på sviker än..
Att dom visar sig vara någon man absolut inte kunde tro.
Men jävlar vilken befrielse det kan vara med!
Att kunna känna YES! Dom känslor som jag kände var till en person som inte längre existerar om han någonsin ens har gjort det.
Det känns lite eller jävligt sjukt att jag blir glad och lättad över att en människa bryter sina löften och sviker mig.
Men hellre besvikelse än den smärta jag kände i bröstet.
Besvikelse, svek och ilska är något jag är van vid och på så vis kan hantera. Att få mitt hjärta krossat var fan första gången och den smärtan vill jag fan ALDRIG uppleva igen, inte ens för en sekund för alla pengar i hela världen!
Allt har gått så snabbt och läkningsprocessen verkar göra detsamma.
Klart som fan jag tycker om honom fortfarande men dom känslor jag tidigare kände, dom allra starkaste känns inte så väl starka längre..
Nu ska jag inte sätta igång o leka känslokall för det är ingenting jag orkar med eller mår bättre av.

Men som allt känns nu precis just nu så har hela den här dagen varit som en ren befrielse!
Varför vet jag inte riktigt, men så är det iaf och hoppas dagen imorgon känns lika gött! :)

Nu börjar jag bli bra trött så ska försöka sova.
Vet inte om jag ska upp tidigt imorgon för att träffa Milo. Fick aldrig något svar på det så ska skicka ett mess innan jag lägger mig.
Godnatt på er, puss!

Kommentarer
Postat av: sarah

fan va fin blogg du har :)

2009-12-10 @ 20:25:03
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0