En liten ändring kan förändra så pass mycket.


Idag var jag med om ensak som inte kan ha varit något annat än ödet.

När jag har tänkt på det så länge och att både jag och Evelina hade precis pratat om det så ah..
Jag vet inte riktigt om jag vill skriva ut det riktigt än i bloggen dels för att vissa av mina vänner har skrattat när jag tagit upp om det och eftersom det kan ses som en av mina fixideér vilket det inte är.
Det här är något jag gått och tänkt på väldigt länge och är väldigt intresserad av och något som alltid haft stor betydelse för mig. Jag har dock inte hittat det som passar mig eller hur jag ska säga..
Så ah jag ska ringa imorgon angående en träff om information och under tiden kan jag kika på nätet själv.
Det här kan bli något stort och bra för mig, jag känner det på mig!
Det lugn jag fick idag, det lugn jag fortfarande känner är så grymt mäktigt så ord kan inte beskriva det.
En omväg kan ha blivit en väg till den största förändringen i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0