Fuck it.

Hallu!
Nu är jag hemma igen TACK O LOV!
Min familj är min familj och jag älskar den verkligen men ibland så blir det lite väl mycket..
Man kan inte säga något utan att min kära mor tar det helt på fel sätt.
Som att jag till exempel skrev att mina systersöner är underbara så tog hon det som att jag inte tyckte min lillebror är det. Det blir fuckedup allt oavsett och jag orkar inte!

Nu är jag somsagt i alla fall hemma.
Pappa kom och hämtade upp mig och Gottfrid han släppte av mig hemma men Gottegos fick följa med.
Jag ska ju ut och festa ikväll och bli så full så jag iinte ens minns vad jag heter..
 Så kommer vara sådär härligt bakis imorgon när det är julmiddag hos farmor och farfar haha! Lyckat! ^^

Angående det här med jul iaf.. Alla god jul sms jag fått som jag inte svarat på.
Ni vet vad jag tycker om julen så har haft noll lust att skicka tillbaks allra helst eftersom man får flera hundra typ.
Men ah från mig till er alla. GOD JÄVLA JUL! ;)

Nu ska jag slänga ihop något att äta.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0