I need my baby! ♥

Märks att jag bor i Gävle igen för nu helt plötsligt så skriver massa människor att dom vill att jag ska komma o mysa med dom. Men den enda jag vill mysa med är min älskling!
Vill att han ska vara här o hålla om mig hårt i sin famn, jag behöver det!
Jag behöver den närheten och jag behöver framförallt honom trots hans idiotiska kommentarer han kan ge ibland.
Dock ser det inte ut som att han kommer för som vanligt är han med sin bror och skulle ha ringt mig "snart" för drygt en timme sen. Så jävla störande. Somsagt killar med noll tidsbegrepp gör mig irriterad.
Men men... Han får väl vara där och jag får ligga o kramas med min nalle eller nå inatt.
Har hans keps på huvudet iaf så något har jag från honom haha! :P

Nu blir det att krypa ner i sängen, ska ringa o säga godnatt till honom så han inte ringer mig fett sent eller så..
Godnatt på er, sweet dreams! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0