Massa onödigt tjafs!

Shuuhej!
Ah shit vilken kväll det blev igår alltså!
Malin kom ju över, jag skulle måla mitt vitrinskåp och hon skulle hjälpa mig med att skruva ihop dom här sittpallarna jag har köpt. Självklart så blev ju inget av det gjort utan istället så åkte vodka flaskan fram och jag kirrade några drinkar till oss. Vid tolv bestämde vi oss för en spontan utgång och jag slängde på mig lite smink o andra kläder så tog vi en promenad ner till Jackpot för att bara ta en cider.
En cider blev en kanna plus en shotsbricka. hehe gött det!
Träffade på massa folk som jag känner sen tidigare vilket var riktigt roligt.
Strax före två ringer jag Ali o frågar om han har lust o hämta upp mig o Malin och bara någon sekund senare kom han och hans bror o gjorde det. Kände mig puckad som inte ens sa hejdå till folket där men kände att det var lika bra då den del av mig som ville leka singelliv började vilja visa sig.
Ali skulle egentligen ha sovit hos mig, men efter vi släppt av Malin så kör dom hem mig, o han säger att han ska komma senare... Sa att jag skulle gå upp o att han hade nycklar så han kunde komma sen.
Jag blir sne som fan, då han klart och tydligen INTE visar uppskattning över att han har mig, jag måste få bekräftelse, höra komplimanger.. Känna mig uppskattad helt enkelt.
O att han tror att jag kan vara hans natt aktivitet funkar fan inte!
Jag lät en killkompis sova hos mig o han blev galet sne..
Nu är allt typ knas mellan oss, han sa att han skulle komma förbi efter jobbet så vi kunde snacka så hoppas han gör det då vi verkligen behöver göra det!

Nu däremot blir det en dusch så jag blir människa igen.
Malin skulle komma över o hjälpa mig att få ihop dammsugaren, är efterbliven när det kommer till att bygga ihop saker somsagt.
Sen så senare ikväll så blir det utgång med Ingela på Cava. GAH hur ska jag orka?!
Joinar en stund iaf, har ju typ tre minuter eller knappt det sen för att kunna gå hem.

Hörs senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0