Meningslöshet.

Jag har kanske sammanlagt sovit tjugo minuter inatt.. Eller jag vet inte ens om det är så länge..
Dessa sömnproblem jag har fått förstör fan mitt liv!
Min säng är hemsk och borde verkligen ha köpt en ny när jag hade pengar vilket jag inte har nu vilket också är ett av mina jävla problem istället för att skjuta upp det.
Men det är inte så lätt alla gånger när jag bad människor hjälpa mig att köra den men ingen kunde.
Alltså det är vidrigt att ligga vaken om nätterna grubbla och få panik över att man inte hittar en enda fuckin lösning på alla miljarder problem och tankar som snurrar i ens huvud utan snarare hittar tusen till problem jag måste lösa!

Ett nytt år påbörjas snart, 2010..
Ett år som så många tror kommer bli bättre..
Hela det här året har varit en känslomässig resa, en resa jag är otroligt glad att jag varit med om och är tacksam över att ha tagit. Jag har fällt tårar som jag inte lyckats fällt under dom tidigare 21år jag levt.
Jag har skrattat med en ärlig lycka jag aldrig tidigare har känt.
Jag har fått sett vilka som är mina äkta vänner och vilka som vände ryggen.
Jag har fått tagit ren skit, fått känna rent hat men även fått höra de vackraste ord och fått känna den renaste kärleken..
Jag har fått en familj samtidigt som det känns som jag mist en annan.
Jag har fått den vackraste gåvan någon någonsin skulle kunna ha gett mig, Gottfrid.. En liten grabb som hjälpt mig med precis allt!
Jag öppnade mitt hjärta och lyckades börja lita på någon igen. En person som senare svek mig..
Jag har fått mina största drömmar uppfyllda samtidigt som det vissa gånger har känts som jag lever i en levande mardröm..
Hela året har varit så blandat, så upp och ner..
En känslomässig resa somsagt helt enkelt.
Saken är att 2009 är nog helt klart det bästa år i hela mitt liv! 
Allt de negativa är egentligen positivt då jag har lärt mig så otroligt mycket utav det. När personer har svikit mig så har jag lyckats kunna se vilka som faktiskt stog kvar vid min sida.. 
Det är det här året som jag har varit med om sådana påfrestningar som inte ens går att förklara men som fått mig att stanna upp och tänka efter. För av alla frågor som snurrar i mitt huvud så är det endast en som räknas, och som styr alla andra... Den frågan är Vad vill jag egentligen med mitt liv?

Och jag tror att det är precis den frågan som skrämmer skiten ur mig så jävla mycket..
För allt jag tidigare trodde jag ville är jag inte så säker på längre.
Allt jag trodde jag var är jag inte lika säker på..
Den väg jag ville gå står jag kvar och velar på, osäker på om jag vill gå framåt eller springa bakåt!

Jag vill inte påbörja 2010 med den här känslan av osäkerhet inom mig.
För jag har alltid haft ett mål och just nu för att vara helt ärlig så ser jag inget.
Det gör mig livrädd..
Känslan av total meningslöshet är så vidrigt stark..

Nu måste jag hoppa in i en dusch för ska möta Mikkis om en halvtimme.
Jag önskar duschen kunde skölja bort alla mina beskymmer eller åtminstone några..
Hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0