Så trött!

Hejhopps!
Mami dök upp strax efter jag hade skrivit förra inlägget och jag kom nyss hem..
Gjorde inget speciellt därute i Forsbacka mer än åt tacos, pratade, tog en halvlång promenix med Gottfrid i kylan *brr* och sen så låg jag stortsett mest i soffan och kikade när Viktor spelade nå krigsspel.
Trots det så är jag riktigt trött och fryser.. Hoppas inte jag är påväg att bli sjuk! ;/
Tror det blir en tidig kväll för mig har i alla fall inget bättre för mig och känner mig bra sliten.
Tycker det är alldeles för sent och ringa o höra om någon har lust att hitta på något eftersom dom allra flesta jag känner ska nog ut och en utgång är verkligen inget alternativ för mig eller har andra planer. 
Känner mig inte så sällskaplig heller om jag ska vara ärlig och ibland så är de skönast att bara få vara själv.. Eller ah jag har ju älskade Gottegos såklart! :)

Så jag tror jag ska byta om till myspyskläder, koka en kopp te och göra en kvällsmacka..
Sen krypa ner i sängen med mitt AC.MILAN täcke och med en bok och bara softa.
Åh va nice det låter, inte massa fylla med fulla dryga människor utan bara lugn och ro!
Vill så gärna träffa grabben som får mig att sväva ikväll men eftersom det inte riktigt är bestämt att han ens ska komma och som jag känner mig just nu så är jag osäker på om jag ens kommer vara vaken när han slutar jobbet´och oavsett hur mycket jag än tycker om honom så tänker jag inte plåga mig själv genom att vara vaken när det inte ens är säkert att han kommer.. Men vi får väl se..


Hoppas ni får en trevlig kväll/natt oavsett vad ni gör.
Godnatt, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0