Sista inlägget på året?!

Då var det Nyårsafton då och egentligen så borde väl jag skriva en sammanfattning om året som har varit innan det tar start på det nya..
Just nu orkar jag dock inte det eftersom jag har sprungit runt på stan sen jag vaknade på jakt efter en klänning.
10 minuter innan stängning så hittade jag en. De blev en rosa paljett grej som är så giiiiiiiirly så det inte finns ord haha.. Im just so Sweet in it! ;)

Om det inte skulle bli något till inlägg detta år.. höhö..
Så vill jag önska er alla ett riktigt Gott nytt år!
Jag hoppas ni ALLA oavsett gammalt groll får ett fantastiskt 2010 fullt med lycka och kärlek! :)


Och med det sagt så ska jag lägga mig i ett bad! :)
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0