Tänk om allt...

Hallå allesammans!
Att jag inte sover är ju för fan riktigt knas eftersom jag knappt sovit sammanlagt tjugo minuter inatt.
Fast iofs så har jag knappt sovit något på flera månader så...

Träffat syster nu i alla fall och va fuckin underbart det känns!
Jag har saknat henne så otroligt mycket och jag ångrar nu att jag inte kramade henne mer än vad jag gjorde.
Ska nog träffa henne imorgon på stan så då jävlar ska jag krama henne!
Haha vi var o åt på MAX, hon bjöd TACK syster! O så sätter hon ett sugrör typ på tänderna o gör någon grimas.. Skärp dig säger jag och hon tittar med en dum blick och gör till rösten o säger "Vadå? Jag är från Norrland ju.. Där man får vara den man är..." samtidigt som någon från MAX kommer och hon tittar med samma dumma blick med sugrör på varsin tand och ser helt mongo ut rakt mot henne hahahha... Så jävla klockrent!
Jag älskar min syster! Jag har saknat o saknat o SAKNAT henne!
Allt tjafs som har varit spottar jag på, det är nu och framåt som gäller! ♥


Nu ska jag försöka sova och FÖRSÖKA låta bli o tänka på alla problem.
Vem vet imorgon kanske jag vaknar upp och allt är löst.. Finns det hopp så finns det hopp liksom! :P
Perfekt vore det ju om allt i lägenheten bara kunde kirras, saker som gör att det inte ser ut som jag flyttade in igår iaf..: Som att gardiner, tavlor, hyllor o sånt kommer på plats. Tvn blir köpt o satt på väggen. Köksbordet blir hämtat och en NY SÄNG för massa sömn i! Åh va fuckin lovely det skulle vara!
Inte mycket egentligen som skulle kunna göra en sådan enorm skillnad!
Om mina pengar bara kunde rulla in imorgon... Förstå... Få ordning på allt... ÅH!
Då ringer jag Ingela o säger att vi flyttar festen till mig istället, City känns lite bättre en gamla Bomhus.
men som det ser ut nu så vill jag bara spy o skita i allt..: Men somsagt, har man hopp så finns det hopp.

Upp tidigt imorgon och springa o köpa en klänning i alla fall.
Så ah vi hörs mer sen imöra...
Godnatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0