This is a game.

Att du fortfarande inte har hört av dig gör att jag mår så förbannat dåligt!
Visst mitt sms igår sa väl stortsett allt men du kunde ändå ha hört av dig, förklarat, bett om ursäkt vadsomhelst.
Men istället så har en hel dag gått och jag har inte hört ett ljud ifrån dig..

Fuck det här tar knäcken på mig..
Jag tycker om dig så sjukt jävla mycket men gång på gång visar du att jag inte kan lita på dig.
Att du tar mig förgivet, att ena sekunden så är jag ditt allt för att i nästa bli behandlad som jag vore ingenting.
Min heder blir knullad och JAG skäms! Jag skäms att för varje gång behöva stå inför mina vänner som säger "men shit Bella skit i honom han är en nolla" eller "Vad har hänt med dig ska du ta sånt här?!" För att säga nej fan jag skiter i honom nu men ändå så går jag hem o kan inte sova på nätterna då hela mitt hjärta värker o det känns som tårarna aldrig ska sluta rinna..
Jag ligger vaken o hoppas att du faktiskt menar ditt förlåt o allt du säger..
Men hela tiden så bevisar du motsatsen, att allt bara är en lögn.

Jag orkar inte ens bry mig längre..
Imorgon blir det att festa så jävla hårt med Sandra så jag glömmer både ditt namn och mitt eget.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0