torsdag.

Hallå!
Då har även denna dag hunnit passera då..
Milo kom och hämtade mig vid tolv och vi åkte till hennes jobb där jag spenderade några timmar tills dom slutade. Fick då skjuts hem av en arbetskompis till henne..
Fick senare besök av Mr Secret som åkte för ett litet tag sen så nu sitter jag här ensam igen eftersom Gottegos ska sova hos pappa inatt igen.

Imorgon så ska jag luncha med Ingela.. :)
Jag lyckas hela tiden glömma bort att äta o plus att jag knappt har haft något hemma utan dom gånger jag har ätit så har det varit utemat vilket inte är bra på något sätt och det måste bli ändring på det.
Ska kolla om antingen min mamma eller min pappa kan skjutsa mig o handla imorgon.
Måste ta och ringa Gavlis med och fråga vart mina plåtar som dom skulle beställa nya för typ två veckor sen har tagit vägen plus fråga (klaga!) på en jävla massa annat!
Försöka hinna med att städa och tvätta om det finns en tvättstugetid med.
Behövs verkligen för jag har knappt något rent!

Men ah nu är jag riktigt sjukt trött och denna natt så ska jag INTE sitta och snacka med någon jävla loser!
Vet inte ens om jag orkar se ett avsnitt av Gossip Girl men ska i alla fall försöka.
Godnatt så hörs vi mer imöra!
Puss
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0