Trött men glad.. tralallalalaa ^^

Hejhopps! :)
Tänkte klottra ner några rader innan jag lägger mig och tar en powernap för är så otroligt trött!

Jag vaknade ju runt halv åtta av att pappa ringde och sa att dom var på G mot mig, så jag satte på mig mjukiskläder, keps och skor o gick ut som en zombie..
Bytte några snabba ord med Papi o hans kompis, önskade dom en trevlig resa eftersom dom drar iväg till Amsterdam i fem dagar, det kan ju inte ta lång tid att flyga dit så dom borde ju vara framme nu!
Sa till pappa att ta det lugnt o fiken o bara ta en liiiiiiiiiiiiiiten brownie, höhö! ;)
Hoppas dom får de kul i alla fall! :)

Gottfrid utforskade lägenheten en stund eftersom han inte tidigare varit i den.
Sen började jag fixa lite här hemma o inväntade att Mikkis skulle komma.
När hon gjorde det så drog vi ut på en promenix o även om jag är lite osäker i vissa situationer med Gottfrid så tycker jag att han skötte sig utmärkt! Min goskit är underbar o bäst helt enkelt! ♥

Vi kom in och jag och Mikkis började fixa med mitt vitrinskåp.
Vi skulle bära upp en del på en annan o jävlar va tungt det är allra helst sen jag har blivit så otroligt svag efter operationen. Tur att jag ska börja träna i Januari för det behövs verkligen!
Färgen tog ju slut och jag blev trött på att de stank målarfärg vilket det faktiskt fortfarande gör så jag sket i att måla en extra gång på ena skåpet och detaljer jag skulle måla i sket jag blankt i.
Så man ser att det är ett "BeLLaaa skåp" riktigt personligt.. höhö! :P
Mikkis kirrade ihop en pall till mig med sen så åkte hon iväg..

Nu sitter jag här supertrött och ska snart ta en kort powernap (om jag hinner?!) o sen en dusch..
Milo kommer förbi runt 19 tiden och då blir det att laga mat, glo på film, spela spel o snacka en massa strunt! :)
Ska bli riktigt trevligt o allra helst eftersom de blir nyktert. Det behövs känner jag! ^^

Sen så var de visst två saker som hände inatt som gjorde livet bra underbart..
Vad det är får ni inte veta haha! ;)
Kärlek iaf... kärlek... ;) ♥

Nu ska jag vila...
Hörs senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0