Underbart! ^^

För drygt en timme sen satt jag och skrev ett inlägg om dagen.
Hur trevligt jag haft med Milo och att jag är tacksam över allt hon hjälpt mig med idag.
Inte bara genom att varit en underbar lyssnare utan även med lampor, proppar och byggt ihop sittpallar.
Hur mycket jag har saknat Gottfrid och hur underbart det känns att ha honom hemma igen.

Men sen att jag även saknade någon annan så mycket så det sved i hjärtat..
Att det skulle betyda så otroligt mycket om jag bara fick höra hans röst..
Vet ni vad som händer?
Någon ringer från dolt nummer, jag svarar och det är typ någon som viskar att jag ska ringa upp honom.
Jag blir fundersam, tänker att kan de ha varit han, vågar jag tro det? Eller är det bara för jag saknar honom så otroligt.. Men då får jag ett mess där det står att jag ska ringa upp.
Jag ringer upp och just nu svävar jag omkring på rosa moln!
O visst jag borde landa och vara lite realistisk, tänka... Men nej inte nu, nu vill jag bara njuta!

För nu vill jag krypa ner i sängen med hans keps på mig och med det här fjantiga leendet på läpparna.
Lyckorus.. Jag vill njuta av varenda sekund..
Tanken att kanske få ligga i hans famn imorgon gör mig alldeles varm..

Sovgott alla underbara människor därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0