bla bla bla ... Blaa?

Shuuhejsan!
Jag fick ett sms om att jag hade ett paket o hämta ut på posten så gick iväg o hämtade det.
Visade sig att det var mina jeans som jag beställde för drygt en vecka sen.
Alltid tvekat att beställa saker över nätet då jag är en person som provar typ 100plagg och behåller två:P
Men dom här jeansen satt riktigt snyggt och jag är supernöjd :)
Så nu blir det att fortsätta klicka hem från nätet.
Är ju så sjukt mycket snyggt nu till våren och jag vill ha typ allt ;D iofs så är det kanske lite tidigt att tänka på det när det är massvis med snö ute, men kan inte låta bli!

Näe nu ska jag ta och plugga lite mer.
Hörs mer senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0