Blääääh!

Ni höll tummarna märkte jag, för Gotte hade knappt rivit något i lägenheten medans jag var borta. :)
Däremot så måste jag klaga lite för jag mår verkligen inge bra alls!
Har ont typ överallt..  nacken, ryggen, magen o huvudet. Nu när jag var ut med Gotte fick jag ont i öronen med då jag är superkänslig för kyla o glömde mössan. Typiskt..

Blir besviken på en viss vän som aldrig vill hitta på något med mig men det duger att hitta på något med alla andra.
Är superseg med o vill bara sova men det kan jag inte göra för då blir jag säkert vaken inatt istället.

Näe fyfan blääh för den här dagen..
Kan ingen bara ringa o göra mig på bättre humör? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0