borta bra men hemma bäst.

Då var jag hemma igen då o det är riktigt skönt!
Jag har sagt det förr men säger det igen, jag gillar inte Gävle o har aldrig riktigt gjort det heller!
Enda anledningen till att jag åker dit är för att hälsa på alla nära&kära som bor där.

Även om det är skönt att vara hemma så är det grymt tomt här utan Gottfrid.
Längtar tills imorgonbitti då syster kommer över med honom, saknar min sötnos massor! <3

Nu känner jag hur det bara blir svårare o svårare att hålla ögonen öppna.
Ska bli så skönt att få sova i min säng, har så jävla ont i hela högersida efter att ha sovit i mammas soffa.
Nåväl.. Godnatt på er, sovgott så hörs vi mer imorgon!
/B

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vad kul. Jag tror att du kommer att trivas med att ta hand om hunden. Visst är det ett ansvar men det går fort innan man inte kan leva utan dem.



Ha en skön måndag.

kram

2009-02-23 @ 09:33:41
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0