Gammal kärlek rostar aldrig.

Har ni någon människa i erat liv som ni helt enkelt inte kan glömma? Som det bara känns så naturligt att ni pratar med varandra trots det kan ha gått flera år sen ni gjorde det sist? Det har jag. . Mitt ex är precis en sån person o nu menar jag inte idioten ni fått läsa om tidigare utan en annan Andreas, den bra Andreas.. min Ante! :)

Vi har känt varandra sen jag var ett litet barn typ o vi har inte haft nå kontakt på typ 2år men för några dagar sen fick jag ett mail ifrån honom, vi bytte nummer igen o han ringde idag o vi surrade litegrann. :D
Blev inget långt samtal för mamma o Viktor är ju kvar här, men jag lovade att jag skulle ringa imorgon när dom åkt hem o jag håller mina löften! ;) 

Nu så har jag väl inte så mycket mer att skriva så vi hörs mer imorgon istället!
Godnatt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0