Hej jag heter Isabelle och jag är alkolist!

Haha alltså vet ni hur man märker att jag är RIKTIGT full?
Det är när jag kommer hem mitt inatten slänger kläder överallt, sätter igång datorn och skriver ett jävla blogginlägg om att jag är kär i en person jag inte har träffat på evigheter. haha märker man att jag är riktigt bra full ;)

Finns ingen som ÖVERDRIVER saker så mycket som jag på fyllan heller, im a fuckin Dramaqueen, and i love it!
Haha igår skulle jag ha en jävla hamburgare vet nu vad jag fick tag på? En jävla FULLKORNSMACKA! Vem fan vill ha en jävla fullkornsmacka till fyllemat?! Ge mig fett ffs FETT!
Jag började gorma om har ni inte max här, du vet MAX.. Sveriges godaste hamburgare, bäst i test? GE MIG ETT MAXMÅL. NUUUUUUUUUU!! ..
Alltså i nyktert tillstånd så är jag fullt medveten om att Hudiksvall inte har Max men på fyllan så tror jag att allt är möjligt och att dom typ kan bygga ett på fem minuter bara för att JAG Isabelle Jansson ska ha en hamburgare ;) O sen så vill jag bara få skrika av mig lite o vifta med armarna o bete mig svinigt..

Sen så NEJ, mitt tidigare inlägg stämmer INTE. Jag gillar inte fuckin J.
Han stör mig och jag gillar väl att störa mig på folk.
Tänker spara inlägget iaf för ett bevis att när jag dricker så drabbas jag av tillfällig sinnesförvirring.
När alkoholen åker in så åker vettet ut?  typ.
Allt det här med killar, jag lägger ner det här och nu! För fyfan vad energi det tar, energi som jag behöver till annat.

Är så sjukt jävla bakis med, eller var iaf börjar bli bättre nu.
Ipren, vatten och cola kirrar det mesta ni vet!
Stinker jävla alkis härinne med, så vädrar men det börjar bli sjukt kallt.
Aja vi hörs mer senare när jag är människa igen.
Pöss..

Hej! Jag heter Isabelle och jag är alkolist!
- Hej Isabelle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0