Hund på rymmen!

Hejhopp!
Vilken dag..
Gjorde engelskaprovet vilket jag tror gick bra.
Efter det hinner jag precis komma hem innan syster ringer o berättar att Alfons hennes ena vovve har rymt från Evabritts hundgård. Det visar sig att han har vart borta i typ två timmar så då är det bara att sätta på sig skorna igen o bege sig ut o leta. Vid 15.00 tiden kommer han tillbaks till Evabritt, då har man vart borta i drygt tre timmar.
Helt slut var han o troligtvis har han vart ute o jaga rådjur då han har tre olika jaktraser i sig.
Vi stannade kvar hos Evabritt o fikade o sen så käkade vi även där.
Kom hem för typ en timme sen o det första jag gjorde då var att sätta mig att plugga.

Nu är jag så sjukt jävla sugen på choklad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ska nog ta mig en promenad till kiosken o köpa mig lite marabou :P
Sen så ska jag ta mig ett bad o bara koppla av, fan va skönt!
Vi hörs mer senare..
Puss.


Älskar den här bilden på Alfons o Gottfrid när Gotte bara var en liten valp hehe ^^


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vilka sötnosar. Hoppas att allt är bra annars.

kram

2009-02-09 @ 22:46:09
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0