i fuckin like you.

Då var man hemma då..
Har haft riktigt trevligt med Tessie o har pratat med my lööööve.. Kan inte rå för det men jag tycker verkligen om en viss person, jag tycker verkligen om honom. Hemskt att jag inte inser det förän nu då det typ kan vara försent.
J, i fuckin like you! <3

Är grymt jävla full måste jag erkänna!
Men gillar J.. Jag tycker om honom. i like i like I LIKE! I REALLY LIKE!
Men nu så får jag nöja mig med ja, namnet jag inte minns... ;)



J, i want you to be mine! I like you so muth so it hurts!
Allt annat känns värdelöst utan dig o ärligt så tror jag att jag betyder bra mycket för dig med.
Inget annat räknas, bara du.. bara du du DU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0