Idiot till läkare!

Hejhopp!
Måste börja med att säga att jag verkligen HATAR allt som har med sjukvården att göra häruppe! Visst, sjukvården i sig i Sverige är ju kass men häruppe är det rent av ett skämt!
Jag förstår väntetid, jag förstår att en läkare inte kan allt, jag förstår så mycket med allt som blir fel MEN jag förstår inte hur en läkare kan vara spydig o otrevlig till den grad så patienten vill lägga sig ner o gråta!!
Jag tänker inte säga något mer, men ni förstår väl kanske själva att läkaren jag träffade idag var hemsk!

Träffade Tessie påengång efter iaf, tack o lov!
Jag följde med henne på lite ärenden sen så satt vi oss på Jambo o lunchade lite.
När jag hoppade av bussen o kollade posten så visade det sig att jag äntligen hade fått min Parfym från Bellme.
Vilket är superbra då min Aguilera parfym har tagit slut.
Har visserligen massa andra men parfymer är som skor o väskor, det går helt enkelt inte att få för mycket av det:P
Så nu har jag en Paris Hilton Heiress i min samling med.
Gillar alla hennes parfymer faktiskt, dom är lite "lekfulla" av sig. :)

Oj, nu kom jag på mig själv att jag borde springa ner till tvättstugan o se om det finns någon ledig tid.
Har massvis med tvätt.
Vi hörs senare!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: eleni

tack men inte så snygg som din.. hehe gjort din design själv? / eleni

2009-02-05 @ 17:20:08
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Tusenbröder är grymt bra.

Nu har jag fått hem filmer från cdons hyrfilm så nu skall jag först kolla på en som heter Trekant och sen blir det Juno..

2009-02-05 @ 20:40:21
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

jag vill köpa nya parfymer :D

Good night & sleep perfekt!

2009-02-05 @ 22:35:37
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0