Inget får hända min älskling!

Hejhopp!
Det har vart nå fel på tre idag så mitt mobilabredband har inte fungerat som det ska.
Men nu är problemet löst och allt funkar som det ska igen, bra bra.
Min dator strulade till sig nyss med, hela datorn hängde upp sig, gick inte o stänga av den, ingenting.
Fick panik o började nästan gråta, den här lilla grabben har blivit som mitt lilla barn, älskar honom <3
Ska ta o sortera o tabort massa skit som inte är nödvändiga samt köra en viruskoll direkt efter jag skrivit klart det här inlägget. Inget får hända min bebis!

Har gått hur bra somhelst med Gottfrid idag iaf, vi har tränat mycket psyke o han lyder bara mer o mer.
Han är så otroligt duktig o lär sig så snabbt.
I mars så ska jag gå en lydnadskurs med honom, o tror det kommer gå hur bra somhelst.
Syster var hit och Alfons var med (andra vovven) Gottfrid brukar i vanliga fall hoppa på Alfons men det gjorde han inte nu.
Jag sa till han att sitta o stanna o det var precis vad han gjorde, jag blev så stolt o chockad så jag fann inga ord.

Nu ska jag ta o ringa mamma o berätta att jag tar ett senare tåg imorgon till Gävle.
Får se om jag skriver mer ikväll annars så hörs vi imorgon.
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0