Irriterad utan anledning?

Hejhopp!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för jag känner mig så sjukt irriterad o vet inte på vad.
Ibland så blir jag bara så vilket är sjukt jävla jobbigt helst när jag ska försöka plugga.
Mycket därför skolan har gått åt helvete för mig för irritationer tar över så jag mister koncentrationen helt.
Vill bara ta o SKRIKA!

Dagen började bra iallafall, min granne är ju bara för snäll. Diggar han!
Gick till skolan för att ha engelska o det visade sig att jag hade fått MVG på provet, YES!
Tog en kort promenad innan jag begav mig hem, gjorde mat o nu sitter jag är o är irriterad på något som jag själv inte vet vad det är.

Jag måste hursomhelst iallafall försöka plugga! Vet dock inte vad jag ska börja med vilket gör allt ännu jobbigare vilket leder till att jag skiter i allt. Ond cirkel det här..
Ska nog ta en promenad innan jag försöker sätta igång iaf.
Ibland så kan det hjälpa,genom att bara gå ut o gå, få frisk luft o lyssna på musik.
Ja så får det bli.
Vi hörs senare..
Ciao!

Såhär såg det ut när jag vaknade imorse.


Kommentarer
Postat av: Natha

grattis till mvg:et! :)

2009-02-10 @ 18:06:03
URL: http://nostawen.blogg.se/
Postat av: Lynn

Å, vad fint!



Som stad gillar jag nog Kalmar bäst, men Kumla är verkligen jättefint! Från att vara i ett villaområde så kan man gå 200 meter och sen vara bland hästahagar och ängar... Underbart!



Har du bott på fler ställen?



Jag har faktiskt gjort alla själv, och jag har en webbshop där jag säljer dem. www.elineevelyn.com Titta gärna in där! :)



kram

2009-02-10 @ 19:01:40
URL: http://elineevelyn.blogg.se/
Postat av: Tessie

MVG, MVG, MVG du är bäst.. min porris kan hon!!.. WOHOOO!!

2009-02-10 @ 20:43:21
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0