Isabelle är ett geni!

Vill ni veta vad jag lyckades göra när jag tvättade?
Jag råkade färga min vita tvätt typ grå/blå liknande genom att slänga in en svart tröja.
Hur idiotisk är jag att jag inte märker att det ligger en svart tröja i en VIT tvätt!
Jag som klagade på mamma för några år sen när hon färgade min tröja rosa.
Jaja tur nog så var det mest underkläder som jag inte bryr mig om samt lakan & handdukar..

Imorgon kommer en kille  förbi för vi ska plugga spanska tillsammans, träna uttal osånt :)
Sen så åker jag in till hudik träffar Tessie oså ska vi på bolaget innan vi drar hem till henne.
Blir utgång förstår ni, är egentligen inte sådär super taggad till det men det behöver man inte riktigt vara när man ska ut i hudik heller :P

Nog med det, nu ska jag ta en dusch.
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha de va kanske inte de smartaste:p. Men du vet väl att du kan lägga de i klorinvatten:D. Funkar ju såklart bara på helt vita saker utan mönster. Tips bara:)..

2009-02-05 @ 22:04:56
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0