Jag blir galen!

Jag blir galen!
Jag har försökt sen igår kväll att få över bilderna från mobilen till datorn, DET GÅR INTE!
Ska det verkligen vara så jävla svårt?! GAAAAH!
För att säga något positivt så blir det superbra bilder, men kan ju inte dela med mig då allt annat är FUCKAT!
Hjälp mig någon! ..

Sen så måste jag säga hur sjukt jävla fjantigt det är när människor kämpar så jävla hårt att ignorera än.
Vad har du för problem egentligen?! För bara någon vecka så var allt lugnt och nu så är det som du vänder och springer åt ett annat håll när du ser mig. Det är pinsamt och börjar bli jävligt irriterande!

Aja bjuder på lite bilder från förra helgen.
Tessie, älskade Aquatini high lemon, inte druckit den på säkert två år..
O så jag. KLICKA PÅ BILDERNA!

     

O så en vimmelbild på stadsliv.nu


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Fick du med dig en cd med kameran? Ibland måste man installera cd:n för att bilderna ska kunna överföras.



2009-02-18 @ 19:54:59
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0