Jaha...

Hallå allesammans!
Har precis kommit hem från en mattelektion o höll på att slå ihjäl dom iklassrummet.
Svårt nog för mig att inte tappa koncentrationen o det blir då extra jävla svårt när folk sitter o pratar hela jävla tiden i klassrummet om massa oväsentliga saker. Gaaah GALEN!
Gick någorlunda ibörjan men tillslut tappade jag koncentrationen helt o gick därifrån. Var verkligen tvungen att kväva ideén att ställa mig upp o gorma till dom att dom skulle hållakäften o klarade det med nöd o näppe.

Blir även tokig på mig själv att oavsett var jag befinner mig ivärlden så lyckas jag alltid dras till människor som har problem. Svårt att förklara men tror många förstår vad jag menar ändå.

Aja nog med det.
Nu ska jag sätta igång o försöka skriva om "djuret i mig" så jag har det inskickat innan svenskalektionen, om vi har någon.. Bör nog skicka ett mail till Magnus o se efter.
Aja vi hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-11 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0