lördag..

Hejhopp!
Min data e knas o då menar jag verkligen KNAS!
Har aldrig vart nå fel på den tidigare men nu helt plötsligt så är det som hela datorn håller på att lägga av.
Tagentbordet börjar cepa sig,framförallt mellanslags knappen.Sjukt jävla irriterande!

Vart ut med Gotte tre gånger idag iaf, dom 2 första var vi själva o det gick hur bra somhelst, han träffade tillomed min granne och det gick hur bra somhelst! Gotte är annars rädd för människor och börjar skälla o framförallt mot killar, men det gick bra! :)
Men nu nyss när vi var ut så åkte vi ut till skogen med Alfons och Ramona och då gick det lite mindre bra.
Han drog som fan då han är van att få springa lös iskogen så jag släppte lös honom men då gav han sig på och hoppade på Alfons. Men ja den sista biten tillbaks till bilen gick bra iaf.
Däremot så lyssnade han mindre på mig när vi kom in än vad han brukar men sånt vi får träna på. 

Vid ett så ska jag o Ramona åka in till Hudik, köpa nytt koppel till Gotte o ta o fika lite.
Sen så tar jag tåget som går runt 14:30 till Gävle o sen vidare till Forsbacka för att umgås med min lillebror o min mamma. 
Ramona ska ta Gotte då eftersom jag lovat Viktor att komma, men det kommer kännas lite konstigt att sova utan Gosplutten måste jag erkänna.  


Nu ska jag ta ett bad o sen göra mig ordning.
Så vi får höras senare,när jag blir i Gävle troligen.
Blir att jag tar med mig datorn fast han krånglar!
Hörs senare då, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-02-21 @ 14:20:29
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Josef Wijk

Hjälp mig!

Jag flyttade till Sthlm från mitt kära Karlstad för ett toppjobb på Stureplan. Nu är det så att i och med att jag flyttade så förlorade jag min kundkrets, det är inte många som åker 30 mil för att klippa sig :o(

Några har hunnit upptäcka mig men jag är inte i närheten av fullbokad.



Så jag ber dig, hjälp mig att sprida ryktet, att jag söker med ljus och lykta efter nya kunder. Berätta för vänner i STHLM att de är hur välkomna som helst.



Kram Josef

2009-02-21 @ 15:44:11
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk
Postat av: Rebecca

Åh, vad duktig du är! Jag är stolt över mig själv också. :)

2009-02-21 @ 16:57:23
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Tack så mycket. Ja nu hoppas jag att detta var sista gången i mitt liv.



Det verkar som att du har bekymmer med tekniken. Först mobilbilderna och nu datorn.

Hoppas att det löser sig.

kram

2009-02-21 @ 17:31:53
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0