Lördagens bravader.

Jag är så sjukt jävla bakis o det känns som mitt huvud ska sprängas..'
Kvällen igår var katastrof.. haha seriöst KATASTROF!
Jag var astrött, bakis, riktigt stel o allmänt seg, kunde knappt dansa o blev så jävla aspackad!
Skickade patetiska sms som jag skäms grymt över, jag sjönk inte bara till deras nivå.. Jag sjönk lägre..
Pinsamt..
Någon som flög på mig på krogen o sa typ "Hora, som knullar andras killar" or something like that..
Orka liksom.. Ska JAG få skiten för att HAN inte kan hålla sin kuk istyr?!
O sen att se den där jävla bruden som någon annan jävla studsboll haha aja :P

Påväg till bussen han säkert Picky börja jiddra med typ 10 olika gäng.
Varav ett var ett invandrargäng på kanske 15pers o Picky vräker ur sig "Jävla negrer"
Dom b ara " vasaru?!! o han ytterligare engång.. ah jävla negrer! ...
självklart så var jag, hans blonda tjejkompis tvungen o rycka in..
"han menar det inte, han har bara en riktigt dålig dag.. han e jude själv"
Tur nog var det förstående killar så det var lugnt.
Han jiddrade med alla o maten som vi hade köpt på mcdonalds slängde han på folk på bussen för dom kallade han dalmas så han började gorma..
Sen tog han min cola o jag såg hur den i slowmotion flög iväg o splachade ner... Bussen tvärnitar o chauffören säger "Kliv av" Jag säger han har en dålig dag. bla bla blaa.. samtidigt som jag tittar på Picky o säger "hörrö ge mig nycklarna, för jag vägrar gå härifrån hem till dig pga hur du beter dig, där går gränsen"
Ah han blev inte utkickad iaf. Men när vi skulle kliva av så var det någon jävla tönt som tog hans huvud fram o tillbaks .
Nolla... vågade du inte innan?
Träffade lite folk som följde med till Pickys lägenhet o jag däckade rätt fort till superhög musik .
Haha så full var jag o såhär såg min kväll ut..
Lyckad vah? ;)

Nu väntar jag på mat från pizzan..
Underbar fuckin kebab. ^^
Sen så vill jag bara hem till min underbara lilla by.
ah fan jag börjar älska Bergsjö nu.
Stolt jävla Bergsjö bo e vad jag är..

Nu blir det en ipren.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0