Min älskade mobil...

Kan säga att det här har vart långt ifrån en lyckad dag.
Jag blir så jävla lack att min syster aldrig håller det hon lovar och sen att hon är spydig.
Idag efter hon irriterat mig riktigt i telefon så la jag på och kastade mobilen åt helvete.
Resultatet av denna handling innebär att jag måste köpa en ny mobil för den gick i typ tusen delar, tillomed själva displayen flög åt helvete. Roligt roligt eller inte.
Även om det känns skönt att inte ha en telefon som ringer hela tiden så känner jag mig grymt handikappad utan den. Jag menar jag har ingen väckarklocka ens..
Mamma sa att hon kanske skulle köpa en ny åt mig på tisdag, inget flashigt o tur är väl det då alla telefoner jag har alltid går sönder iaf. Den här mobilen var faktiskt den som överlevt längst. Hela ett år och två månader, ingen tidigare mobil har lyckats det i sällskap med Isabelle ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen glo på teve o förhoppningsvis somna tidigt. Är rätt trött faktiskt.
Beck är ju på teve med, Gamen.. Har redan sett den men man kan aldrig se för mycket av Persbrandt ;)
Ah godnatt på er..
Hörs imorgon!

Tack för den här tiden, jag kommer alltid minnas dig. ♥

Kommentarer
Postat av: attis

Skrattar fortfarande. Kan behövas så här på måndagsmorron. Kram

attis

2009-02-16 @ 09:43:02
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:O:)

http//wendeelaa.blogg.se

2009-02-17 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0