OK Go - You're So Damn Hot.

Hejhopp!
Igår vid 23.00 tiden plingade det på dörren så jag blev livrädd, man blir lätt så om man inte väntar besök o helst på ett ställe där man typ inte känner någon.
Det visade sig iaf vara min granne som alltid är så snäll o skottar åt mig som hade låst sig ute. Efter att ha ringt runt så visade det sig att det skulle dröja allt från tre timmar o framåt för en låssmed att komma o han knackade ett hål på rutan istället. Stackarn.. Hur enkelt är det inte egentligen att låsa sig ute? Helst med våra dörrar som du bara stänger utefrån så är dom låst.
Hursomhelst så kom han in iaf o det är väl det viktigaste.
O själv så somnade jag inte förän runt halv 4 på morgonen/natten.

Nu sitter jag här o är så jävla sugen på pizza! :P
Så får se om det blir att köpa en sån senare.
Nu ska jag iaf softa o glo på teve.
Hörs mer senare!


Den här låten bjuder jag på denna morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0