Raw comedy cruise! ^^

Häromdan så såg jag på siljaline att det ska vara en Raw comedy kryssning den 15maj med massvis med komiker som bland annat Magnus Betnér.
Tyckte det lät sjukt kul. Jag menar, Kryssning, komedi, dansa o sprit är ju en grym kombination ;)
Berättade det för Tessan o hon tyckte också det verkade kul så för typ en timme sen ringde dom från siljaline upp mig och jag bokade biljetter :D
Tjejen som jag bokade av var hur trevlig somhelst, jag ska ju egentligen inte få åka eftersom jag "bara" är 20 o det är 21 men eftersom Tessan är en gammal tant på 25bast så fick hon bli min barnvakt sålänge jag fixade ett överförmyndarpapper. haha ;)
Så nu har jag ännu en grej att se framemot. :D

Finns inte sådär jättemycket fakta om kryssningen men det som finns hittar ni HÄR.
Om ni också skulle få för er att åka, men vad jag fattade det som fanns det inte direkt många hytter kvar så skynda på. :)

Nu ska jag packa ihop böcker o dra iväg till skolan för att ha svenska.
Hörs senare! :)



Kommentarer
Postat av: Marica ~ Sexparty?

Den kryssningen hade jag velat åka!



Fattar inte ens att tioåringar VILL ha sex, att dom vet hur man gör liksom .... faen.

2009-02-11 @ 20:08:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ~ Sexparty?

Det är tragiskt.



Ja, om jag hade haft råd hade jag gjort det.

Skall på kryssning om två veckor..

2009-02-11 @ 21:21:14
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fluffiie

Men fan va trist att det är 21 gräns.

Hade helt klart åkt annars.

2009-02-12 @ 10:48:24
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0