Stötar o jävla försäljare!!

Åååååh vad allt bara kan fucka sig på typ 10minuter!!
Är helt jävla seg men fixade endå krafter till att jag skulle ut o gå, nee då har ju fuckin mp3n dött eftersom det inte finns någon jävla hold knapp på skiten så den sätts ju igång lite hursomhelst!
Jahapp var bara o ladda den, för jag går INTE ut o går utan musik. Musik är mitt största beroende!
Går o ska sätta skiten på laddningen via datan ah då åker jag på värsta jävla stöten SOM ALLTID, jag får stötar hela jävla tiden på ALLT i den här lägenheten!
O sen om inte det skulle vara nog så ringer telefonjäveln o det är någon fitthorförsäljare! MITT NUMMER ÄR INTE REGGAT NÅGONSTANS SÅ VARFÖR RINGER NI?!! Jag vill inte ha era jävla böcker, era tjänster eller erat jävla tvättmedel, hade jag velat det så hade väl JAG ändå ringt er... ELLER???!!!!!!! .
Rolig konversation hon fick..

Telehoran: Hej är det Isabelle?
Jag: Jaa vad tror du? vem ringer du till ?!
Telehoran: Ja hej Isabelle jag ringer ifrån Bo....
Jag: Är det någon jävla försäljning så kan du tabort mitt nummer direkt!!
Telehoran hinner inte ens säga Ok förän jag har slängt på luren. .

FITT HORS HELVETES KUK JÄVEL. .
hoo nu känns det lite bättre efter att gått ut lite ilska. .


Kommentarer
Postat av: becky

aa visst e morgan det. Helt klart bäst

2009-02-07 @ 17:18:24
URL: http://becky84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0