Ont? Ja.. AJ!

Alltså ni vet strängen i överläppen typ? Där har jag sen ungefär en vecka tillbaks fått en munblåsa!
Det gör så sjukt jävla ont så ni kan inte ana. Hur fan lyckas man få en blåsa precis där? aj aj AJ!
O inte ger den sig heller utan den blir snarare värre. Så jävla typiskt!

Jag borde ha pluggat idag men det har självklart inte blivit av. Vet ärligt inte vart den här dagen har tagit vägen ens.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra heller, det är måndag vilket innebär att det bara är skit på teve så egentligen så skulle jag kunna plugga men nu är ju saken så att jag har noll koncentration eller lust till det så det får vara.

Nu ska jag ta o ringa o trakassera lite människor eftersom jag iallafall inte har något bättre för mig.
Vi hörs senare, ska försöka få ner ett till inlägg ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Det är det som är det värsta. Att man inte lämnar dem själva om de river huset första gången. Man måste vänja dem. Hoppas att det fungerar. mannen som talar med hundar går ju på måndagar. Kanske kan du få lite tips därifrån också.

kram

2009-02-23 @ 21:18:17
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: terese

Fin blogg du har. :)

2009-02-23 @ 22:02:14
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Daniela

Det är bäst:D

Planerar och skaffa mig en liten hund och köra lydnad.. bara för och bevisa att det går och träna dem med:D

2009-02-23 @ 22:57:32
URL: http://winey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0