Bilder från i fredags.

Är det någon mer än jag som har problem med blogg.se?
Massvis med kommentarer har försvunnit och kan inte se statistiken.
Förr var det knappt aldrig något strul för mig med bloggen men nu är det nästan jämt något!
Bra jävla irriterande, helst när man känner att man vill blogga och att det inte går.

Har iallafall vart i skolan o haft svenska, gick sen och hämtade ut ett paket på posten det visade sig att det var mina skor som jag beställde från Bellme för ett tag sen. Var riktigt snygga i verkligheten må jag säga :)
Nu är det bara parfymen jag väntar på, får se när den dyker upp.

Har massvis jag har velat skriva om man nu när jag väl har chansen så kommer jag inte på något haha.
Så typiskt liksom. .
Lägger ut några pics från ifredags istället, så hörs vi mer senare! ;)

Malin :)


Jag :P


jag o tessan :P


Tessan kaxar upp sig... :P


O trycker ner mig o vrålar JAG VANN! haha :P

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Nej du är inte ensam. Mina kommentarer har försvunnit också. Massor av strul alltså

2009-02-02 @ 17:05:03
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: jane

hej bellaa hur lääget???

2009-02-02 @ 18:45:28
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0