Min dag..

Har ni någonsin känt en riktigt stark dragningskraft till en person så allt annat kvittar?
Så känner jag just nu för en kille, en sjuk jävla stark dragningskraft som gör mig helt galen.

Så vad har jag gjort idag då?
Jag har pluggat spanska o sen bara snackat.
Sen så kom syster över o jag bjöd henne på mat.
Pastagratäng med fläskfilé blev det, mycket gött!
Jag är värsta kocken somsagt nu! ;)

Hela dagen har vart riktigt skön o jag är riktigt glad att jag valde att inte gå ut.
Jag känner att jag behövde det här, att sitta hemma en fredag i mjukiskläder o se allmänt knas ut :P
Jag har förresten fått nå jävla sår eller nå i örat med :/ Jävla weird.. Alltid är det något fel på mig känns det som.

Hm tror inte det blir att åka till Gävle imorgon heller som jag hade tänkt. Skulle egentligen behövt åka dit o hämta upp lite grejer som jag glömde förra helgen men känner att jag inte har någon lust alls plus att jag behöver plugga.
Så näe, blir nog att jag åker ner nästa helg istället.

Jaja nog med det. .
Nu ska jag glo lite på teve, vi hörs mer imorgon!
Puss.

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Ha det bra i helgen gummman.

kram

2009-02-06 @ 22:54:59
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Lynn

Ja men pecis!



Hennes syster var också skyldig mig pengar, och de tog också nästan en månad att få. Men man tycker ju att hon hade kunnat satt över pengar åt min kompis samtidigt, de är ju ändå systrar, det är ju lättre att lösa. Usch, jag blir så irriterad! Det har gått en månad nu, så man tycker ju att hon borde känna själv att det är dags. Själv avskyr jag ju att vara skyldig andra pengar, men här verkar man bli tvungen att tjata hur länge som helst. Hur går det för dig, har du fått dina än?



Vart kommer du ifrån(/bor du, om det är olika)? :)



God natt, och sov riktigt gott!

2009-02-06 @ 23:42:26
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0