Spanska, choklad och anonyma samtal!

Hejsan!
Jag har pluggat spanska och frossat i mig massa mat sen jag skrev sist.
Gick även till kiosken o köpte choklad, är det helg så är det! ;)

Känner mig jättekonstigt idag, typ orolig och spänd..
Har såhär ont inacken som jag hade isomras och som jag inte har haft sen dess, vet inte vad det beror på.
Det är som en panikångest som aldrig riktigt bryter ut..
Kanske är för att syster är kvar i Uppsala och att jag inte har någon sorts trygghet här då. Jag vet helt enkelt inte men vill inte må såhär iaf. Känner mig typ rädd.


Sen så är det någon jävla idiot som ringde mig idag från privat nummer två gånger.
Sa ingenting och allt man hörde var hög musik.
Alltså vad är det för patetisk människa som gör det?
Någon som behöver höra min röst för att få upp kuken och knulla sin flickvän eller?!
Jag har faktiskt mina aningar om vem det är, finns inte många som har mitt nummer som är så jävla patetiska att dom skulle hålla på så, och om det är den jag tror det är så snälla gå vidare, let it go!
Du skämmer bara ut dig själv om du fortsätter, gör något annat på din fritid istället för att trakassera mig!
Fortsätter det så kommer jag byta nummer, något jag funderar på att göra iaf för det är för många som jag inte vill ha kontakt med som har mitt nuvarande nummer.

Förresten så var inte min "Twilight" hunk i skolan idag ;/
Attans då. Jag som hade velat ha något snyggt att titta på innan helgen drog igång, menmen.. får väl ställa mig i spegeln och titta på mig själv då. ;)  haha ^^
Alltså ärligt jag MÅSTE ha honom, han blir bara hetare o hetare för varje dag som går, kan ju iofs bero på att det blir bara längre sen jag ah ni vet, hade chikichiki. haha to mutch information maybe! :P

Borde ha pluggat mer än vad jag har gjort idag. Typ lite historia men jag pallar inte.
Åker ju inte till Gävle imorgon så har ju tid att plugga hela helgen vilket jag verkligen måste.
Inte så att jag ligger efter, men jag vill gärna ligga några steg före.
Nu däremot ska jag glo på en film som börjar om typ tio minuter på femman, "Win a date with Tad Hamilton" heter den och verkar bra. Efter det så blir det att träna på lite spanska och engelska glosor.
Får se om det blir nå mer bloggande ikväll, annars så hörs vi mer imorgon, då det är kärlekens dag! ;)

Hörs mer sen alla sötnötar! ♥

Haha kolla vad jag hittade, en bild på mig för bra många år sen.
Trucker-keps o allmänt kaxig. Typ så är jag idag med, minus trucker keps. ;)
Damn it´s good to be me.


Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

"Trucker-keps o allmänt kaxig. Typ så är jag idag med, minus trucker keps. ;)

Damn it´s good to be me. "



Jag diggar din attitude, Helskön. :DD

2009-02-14 @ 16:44:12
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0