Irri...

Jag har sjukt ont imagen!
Inte nog med att jag lider av världens jävla mensvärk just nu utan jag skulle ju självklart äta så mycket choklad så det känns som jag ska spy. Borde kanske göra det, gå med i det nya modet, springa in på toa o köra fingrarna i halsen.
Eller nya o nya, har funnits idioter som diggat bulimi i säkert flera hundra år.
Ni vet när barn ska äta upp sin mat så säger föräldrar ofta "Tänk på barnen i Afrika"
Det borde man säga till bulimiker istället. Jag menar dom äter maten för att sen spy upp den, hur fuckin jävla onödigt är inte det?!

Jag vill skriva av mig men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Känner mig lite som en bitterfitta och för varje ord jag skriver ner så blir jag bara mer o mer irriterad, vet inte varför.
Eftersom jag endå kom in på irritationer o känner mig lite bitter så kan jag ju ta o berätta lite saker som gör mig lite sådär lätt irriterad.

Ordet sur... Det gör mig jävligt irriterad, för jag verkligen HATAR det ordet!
Sur?! Jag tror inte ens jag kan vara sur. Jag är antingen glad, ledsen eller jävligt förbannad men sur?! NEJ!
Så till alla er som säger "Är du sur Bella?" Nej jag är inte sur, men jag är jävligt sugen på att se till att du hamnar på intensiven, vad säger du om det? Är du sugen?!

Låtsaskompisar... O nu menar jag inte såna man hade när man var små utan nu menar jag idioter som enbart finns där när det passar dom men som försvinner när dom tex skaffar förhållanden! Personer som snyltar på andra och är riktiga jävla energivampyrer! Har aldrig förstått mig på såna människor o lär aldrig förstå mig på dom heller!

Falskhet... Sagt det förrut men säger det igen FYFAN VAD JAG HATAR FALSKHET! Falska människor borde dränkas!

Ex.. När förhållandet tar slut så ska man helt enkelt gå skilda vägar. Man ska inte titta tillbaks o man ska verkligen INTE försöka igen. För tro mig, det spelar ingenroll om ni försöker tusen gånger, han kommer alltid förbli samma otrogna svin utan stil som kastar ur sig alla möjliga lögner o löften. GÅ HELT ENKELT VIDARE, låt idioten hitta någonannat liv att förstöra, för sålänge det inte är ditt så behöver du inte bry dig!

Alltså det finns alldeles för mycket saker som irriterar mig o då menar jag verkligen alldeles för mycket.
Nu orkar jag inte ens blogga nå mer.
Fuck this, Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0