Utmanad!

Jag kikade runt lite på bloggar o upptäckte att jag blivit utmanad av Miahmariah att skriva 8 fakta om mig själv.
Så tänkte försöka mig på det.

1. Jag är en riktig känslomänniska och styrs väldigt mycket efter mina känslor.

2. Jag älskar AIK lika mycket som min familj o mina vänner.

3. Jag gråter ofta till Disney filmer så min lillebror har slutat tittat på film med mig.

4. Jag tror på ett liv efter döden.

5. Jag vill gifta mig o skaffa barn nångång i framtiden.

6. Jag har riktigt svårt att lita på människor då jag är så van att bli sviken.

7. Jag skulle kunna göra det mesta för dom jag älskar.

8. Jag var riktigt dökär i Brian från Backstreetboys när jag var yngre. haha :P

Jag utmanar ..

Tessie

Marica

Petra

Biiina

Kim






Kommentarer
Postat av: Kim

oh, jättekul. självklart antar jag utmaningen men den publiceras först imorgon för nu ska jag sussa. Godnatt tjejen :)

2009-02-02 @ 23:47:18
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0